iPhone se strica mai des decat Android, iPhone 6 este in top

iPhone se strica mai des decat Android, iPhone 6 este in top

iPhone se strica mai des decat Android deoarece aplicatiile au mai multe probleme, conform unui studiu derulat in primele 6 luni ale anului 2016.

Terminalele iPhone se strica mai des decat cele Android, conform unui nou studiu facut pe milioane de smartphone-uri din lumea intreaga. Acest studiu acopera primele 6 luni ale anului 2016 si se bazeaza pe un software de monitorizare dezvoltat de catre o companie americana si implementat in unele aplicatii.

Conform acestor date 58% dintre terminalele iPhone monitorizate au avut o problema sau alta in perioada de monitorizare, 42% neavand vreo problema. In comparatie, doar 35% dintre terminalele Android monitorizate au avut probleme de functionare, diferenta dintre cele doua fiind foarte mare, dupa cum puteti vedea.

Dintre terminalele iPhone cu probleme, se pare ca iPhone 6 se strica cel mai des, iPhone 6S urmandu-l indeaproape, la o distanta ceva mai mare fiind iPhone 6S Plus, iPhone 6 Plus si in final iPhone 5S. Practic iPhone 6 pare sa fie cel mai problematic terminal al companiei Apple, dar asta stiati deja din problema ecranului care se strica.

iphone se strica

Trecand acum la Android, puteti vedea ca rata de probleme este mai mica, insa in topul terminalelor Android care au cele mai multe probleme regasim producatorul Samsung,  In urma sa, la o distanta destul de mare, regasim Lenovo, LeTV, Motorola si ASUS, insa doar terminale Lenovo si LeTV sunt in top 5.

iPhone se strica mai des din cauza aplicatiilor

Samsung vinde mult mai multe smartphone-uri decat oricare dintre producatorii mentionati, deci este perfect normal sa aiba si cele mai multe terminale cu probleme. Acest lucru a fost raportat an dupa an si cand vinzi sute de milioane de unitati anual, este normal sa existe si probleme, chiar daca procentele prezinta o sitautie mai grava decat cea reala.

Cele mai multe terminale iPhone se strica in SUA, 59% din total, urmata de Asia cu 52%, restul regiunilor avand procente mult mai mici. In cazul Android situatia este inversa, Asia avand 41% si SUA 29%, iar situatia este logica din moment ce in Asia se vand mult mai multe produse cu sistem de operare Android.

Acum daca trecem si la cauzele acestor probleme, 65% dintre ele raportate pe iPhone au legatura cu aplicatii care se inchid subit, 11% cu Wi-Fi, 4% cu functia GSM, 4% cu conexiunea celulara de date, 2% cu receptorul si restul sunt probleme mult prea mici pentru a fi mentionate in continuare.

In cazul Android, 10% dintre probleme sunt cu camera, 10% cu sistemul de incarcare, 7% cu sistemul touch al ecranului, 5% cu difuzorul si 5 % cu microfonul, deci vorbim despre probleme mai grave decat cele inregistrate in cazul iDevice-urilor, unde aplicatiile par a fi principala problema.

Este surprinzator de vazut ca in iOS exista mai multe probleme cu aplicatiile decat in Android, avand in vedere modul in care este gandit ecosistemul Apple, dar asta ne spune acest studiu. Conform lui, 50% dintre aplicatiile din terminalele iPhone monitorizate s-au inchis subit in T2 2016, in timp ce doar 23% din cele Android au avut aceeasi problema.

Practic, iPhone se strica mai des decat Android, dar numai pentru ca aplicatiile au probleme, nu neaparat pentru ca exista probleme fizice cu dispozitivele.

REVOLUTIA PRETURILOR EMAG! CELE MAI BUNE REDUCERI
  • Srb Srb

    asta este.Preferi un ferrari de care sa te bucuri 2 ani si dupa pa,sau un logan care sa te tina 5

  • Dorin

    Vai de capul tău.Retard rău.

  • Sobby

    Eu nu inteleg de unde scot astia lucrurile astea.sunt posesor de ideviceuri de ceva ani insa absolut niciodata nu am avut probleme cu ele.exceptie problemelor cauzate de mine 😂😂😂

  • Tu esti unul dintre cei 1 miliard de utilizatori de iDevice-uri.

  • ali

    De la iPhone 3 pana acum an de an le-am avut pe toate cumparate de noi si cu nici unul nu am avut probleme de nici un fel… Nu stiu ce sa zic

  • sorin

    Considera-te norocos . Altii au schimbat si cate 3-4 telefoane la un singur model .

  • pyt

    Nici eu nu am avut nici o problema … doar ca la un 5s i-am luminat cu un laser mai puternic in camera si cand faceam poze sau filmam urmele acelea au ramas pe fieacare poza in acelasi loc … dar cei de la garantie mi-au schimbat camera 😀

  • Srb Srb

    Si la mine, fara probleme, mai putin la un iphone 5 la care au aparut pete galbene din cauza ca se infiltra putina apa cand il stergeam cu servetel umed

  • amfetamin

    Si curios ca 6s plus se strica ma des ca 6 plus,asta in condițiile in care 6 plus e de 2 ani pe piața fata de 1 an si problema cu ecranul cu dunga gri iarăși 90% la 6 plus apare si nu la 6.

  • mb

    Si eu la fel,nici un iphone incepand de la 3 nu am avut probleme cu el si nici nevasta mea si nici fartele meu ,am vandut 4 unei prietene si in afara de home button si acum il are,ce sa zic

  • catadelabc

    Pai iphone 6 este un device si android stiu ca este un sistem de operare…cum sa se strice fizic acel sistem de operare ???

  • Alex91

    Din pacate apple nu mai este ce era o data cel putin la mobile,acum stai cu frica sa nu se indoaie mai nou faza cu ecranu care se duce pa dupa doar un an incep sa nu mai vad rostu la ceo 700 de euro,acum ce sa cred ca dupa un an treb sa ma gandesc la alt model deja trist.

  • Mircea Radulescu

    Il iei cu garantie 2 ani si il schimbi cu modelul nou.

  • fab

    Lasa-l in pace pe zaone că la cât de ametit e nu poate face diferenta dintre un sistem de operare si un telefon

  • Viorel Predatorul

    Dar ce te faci dacă Loganul te ține 2 ani și după pa, iar Ferrari te ține 5?

  • Viorel Predatorul

    Eu citesc peste tot ca Apple iti schimba iPhoneul vechi cu unul nou, in tzipla! De unde vine faza asta cu “refurbished”??? Pana la urma, iti da la schimn un iPhone nou, sau unul la fel de second hand ca cel pe care l-ai returnat?

  • vali

    Servisurile GSM sunt alastate de 9 ori mai multe samsung , lucrez in domeniu

  • amfetamin

    Se prea poate sa fie așa,dar nici ca in service-urile Samsung bate vântul.

  • sorin

    La “servis” nu va invata sa scrieti corect ? Iti dai seama ca “servis-ul” in care lucrezi nu intra in statistica asta .
    Problemele iPhone pot fi “rezolvate” doar de “genius-ii” Apple . Nimeni nu schimba componente iPhone defecte la voi . In schimb la Samsung-urile low end puteti schimba cate un ecran spart sau un conector USB obosit .

  • Software-ul n-are nicio treaba, dar e foarte ciudat sa nu-i faci update timp de 2 ani.