Uimitoare Gaura Neagra Formata dintr-o Explozie Incredibila

Gaura Neagra intermediara

Gaura neagra, dupa cum v-am mai spus deja in repetate randuri, este unul dintre obiectele cele mai importante din univers, dar si unul despre care stim foarte putine, pentru ca sunt cam imposibil de monitorizat. Astazi voribm despre o noua gaura neagra foarte rara care a fost descoperita de catre oamenii de stiinta, ei crazand ca aceasta s-a format in urma unei explozii incredibile, inainte de toate stelele si planetele care exista un vastul cosmos.

Gaura neagra despre care vorbim acum are o masa ar fi de 55.000 de ori mai mare decat cea a soarelui, ea fiind una intermediara, un tip foarte rar de obiect de acest gen din univers. Oamenii de stiinta au descoperit pana acum gauri negre mici si supermasive, insa n-au putut confirma fara dubiu existenta celor intermediare, dar fix asta vedem in momentul de fata in univers, si asta e o veste care a luat prin surprindere extrem de multa lume dupa ce a fost anuntat oficial.

Uimitoare Gaura Neagra Formata dintr-o Explozie Incredibila

Gaura neagra despre care vorbim s-ar fi format in urma unei explozii initiale, si apoi a unor combinari a mai multor gauri negre intermediare care au existat in univers, dar se pare ca totul s-a intamplat in decursul a miliarde si miliarde de ani. Oamenii de stiinta cred ca ar exista aproximativ 46.000 de gauri negre de acest gen in universul din apropiere de Calea Lactee, o cifra uriasa, dar din pacate ei nu le pot detecta, astfel ca totul este doar o estimare pana cand vor veni ma imulte date clare.

“Această gaură neagră recent descoperită ar putea fi o relicvă veche – o gaură neagră primordială – creată în universul timpuriu înainte ca primele stele și galaxii să se formeze. Aceste găuri negre timpurii pot fi semințele găurilor negre supermasive care trăiesc astăzi în inimile galaxiilor. “

Gaura neagra de acest gen reprezinta elementul de legatura intre cele normale si cele supermasive, sia r fi un percursor al celor din urma, care s-ar forma dupa ce mai multe intermediare s-ar combina. Gaura neagra descoperita acum ar putea fi una primordiala, asa cum e numita de catre cei care au descoperit-o, ea putand ave ao vechime la fel de mare ca a universului, insa din pacate vorbim din nou doar despre teorii, si nimic clar.

Gaura neagra va ramane fara discutie un subiect important de discutie intre oamenii de stiinta, astfel ca ramane sa vedem ce anume va mai fi anuntat in mod oficial cu privire la ele in viitor.