TELEKOM Romania – 50.000 de romani au aprins MAGENTA pentru lansarea brand-ului

  TELEKOM Romania a fost lansat oficial weekend-ul trecut printr-o fuziune a COSMOTE si Romtelecom, noul brand fiind primit in tara noastra de catre 50.000 prezenti la cele 3 concerte organizate in tara. LANSAREA TELEKOM Romania a fost facuta in cadrul celui mai interactiv show din Romania care a conectat 4 orase, 3 din tara si Berlinul, peste 50.000 de oameni fiind prezenti la toate cele 4 evenimente.

LANSARE TELEKOM ROMANIA

  Participantii la evenimente au avut ocazia de a publica imagini din toate locatiile folosind aplicatia Hai!, au putut vota melodiile care urmau sa fie cantate pe scena, ntregul spectacol interactiv al TELEKOM Romania fiind organizat in 4 momente principale:

  • primul karaoke live, în trei oraşe simultan, cu peste 50.000 de voci  care au cântat în acelaşi timp;
  • “Votează cântecul”  – participanţii au putut alege ce melodie să urmeze pe scenă;
  • cel mai mare social media wall – toate fotografiile postate în aplicaţie sau pe paltformele de social media cu hashtag-ul  #fanmagenta  au fost postate în timp real pe un ecran imens;
  • „Aprinde Magenta” – participanţii au apăsat simultan pe butonul “Aprinde Magenta” din aplicaţie şi, astfel, au declanşat un spectacol impresionant de lumini şi lasere, urmat de un foc de artificii spectaculos.

  TELEKOM Romania a lansat si o serie noua de ABONAMENTE NELIMITAT pe care le gasiti aici: ABONAMENTE NELIMITAT TELEKOM Romania – pret, minute, internet si alte detalii, ABONAMENTE TELEKOM ROMANIA – pret, oferta, minute, internet si pret pentru telefoane mobile si ABONAMENTE TELEKOM – oferta cartela, internet mobil, internet fix, telefonie fixa. Separat puteti afla care a fost atmosfera din Berlin lentru lansarea TELEKOM Romania.

50.000 de români au lansat brandul Telekom Romania

  • Telekom Romania este primul brand lansat de consumatori;
  • Bucureşti, Cluj şi Iasi au găzduit simultan cel mai interactiv show din România;
  • Rebrandingul Romtelecom şi COSMOTE în Telekom Romania a fost numit “evenimentul de business al deceniului” şi a fost acoperit  în peste 300 de materiale în presa naţională şi internaţională, ajungând la peste 10 millioane de oameni.

Peste 50.000 de români au controlat spectacolul de lansare a noului brand, prin intermediul celor mai recente tehnologii oferite de Telekom Romania. Oraşele Bucureşti (30.000 de participanţi), Cluj şi Iaşi (câte 10.000 de participanţi) au fost conectate de transmisiuni live în timp real, pentru a oferi cel mai interactiv show de până acum din România.

Spectacolul a fost controlat  de participanţi prin intermediul aplicaţiei HAI! (disponibile în Play Store şi App Store), care a intermediat împărtaşirea a mii de experienţe în mediul digital.  Aplicaţia a înregistrat peste 25.000 de descărcări şi a conectat participanţii la principalele momentele ale spectacolului:

  • primul karaoke live, în trei oraşe simultan, cu peste 50.000 de voci  care au cântat în acelaşi timp;
  • “Votează cântecul”  – participanţii au putut alege ce melodie să urmeze pe scenă;
  • cel mai mare social media wall – toate fotografiile postate în aplicaţie sau pe paltformele de social media cu hashtag-ul  #fanmagenta  au fost postate în timp real pe un ecran imens;
  • „Aprinde Magenta” – participanţii au apăsat simultan pe butonul “Aprinde Magenta” din aplicaţie şi, astfel, au declanşat un spectacol impresionant de lumini şi lasere, urmat de un foc de artificii spectaculos.

La eveniment au participat aproape toți cântăreții momentului din România, printre care Inna, Loredana, Antonia sau Smiley (Bucureşti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) sau 3SudEst (Iași).

Noua pagină comună de Facebook a Telekom Romania fb.com/telekom.romania a înregistrat un reach de aproape 5 milioane de utilizatori, cu un număr total de peste 10 milioane de afișări în săptămâna anterioară rebranding-ului. Aproape 200.000 vizitatori unici au accesat website-ul evenimentului (www.fanmagenta.ro) în mai puțin de trei săptămâni.

Lansarea noului brand a fost comunicată cu sprijinul GMP Advertising (comunicare de marketing și evenimente de lansare pentru consumatori), V+O Communication (comunicare corporativă, evenimente de lansare corporate și comunicare internă), Bakers Digital Communication (social media), Media Investment (servicii media) și Webstyler (digital). Conceptul campaniei de lansare a fost dezvoltat de către GMP Advertising.

Pe 13 septembrie, Telekom Romania a intrat pe piaţa locală cu filosofia one-stop-shop și un concept comercial inovativ. Consumatorii se pot bucura de noua experiență de brand Telekom și de noile ofertele comerciale prin intermediul magazinelor integrate fix-mobil, al unui singur call center, al unui website comun –  www.telekom.ro– sau printr-o prezență social media comună.