Prima Pagina Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8: PROBLEMA STUPIDA a Android 8 Oreo

Samsung Galaxy S8: PROBLEMA STUPIDA a Android 8 Oreo

Samsung Galaxy S8 are o problema stupida si foarte serioasa care afecteaza clientii Europeni ce au instalat versiuniea Android 8 Oreo oferita de Samsung.

88

Samsung Galaxy S8 PROBLEMA baterie Android 8 Oreo

Samsung Galaxy S8 are la aproape un an dupa lansare disponibila actualizarea Android 8 Oreo din partea companiei Samsung, iar din pacate pentru utilizatori, ea vine si cu o problema serioasa, dar foarte stupida. Conform foarte multor utilizatori europeni, autonomia bateriei Samsung Galaxy S8 este cu mult redusa in Android 8 Oreo in comparatie cu Nougat, iar consumul de baterie se intampla chiar si cand telefoanele sunt in Airplane Mode.

Samsung Galaxy S8 are energia bateriei consumata in mod complet neasteptat, iar cand telefoanele sunt plasate in AirPlane Mode, cate 20% din energia bateriei dispar in timp ce in mod normal doar 1% – 2% ar trebui sa fie consumati. Problema este una atat de serioasa in momentul de fata incat Samsung a afirmat ca stie despre plangerile clientilor cu telefoane Samsung Galaxy S8 si Samsung Galaxy S8 Plus si cauta o solutie pentru ele in acest moment.

Samsung Galaxy S8 problema stupida a Android 8 Oreo

Samsung Galaxy S8 are gasita si o rezolvare temporara, dezactivarea 4G-ului inainte de a activa AirPlane Mode, aceasta setare rezolvand problema, dar a dezactiva complet functionalitatea GSM nu e o solutie. Totusi, e interesant ca lasarea 4G-ului activ inainte de a activa AirPlane Mode tot genereaza consum mare de energie pe Samsung Galaxy S8, iar asta desi teoretic tote conexiunile GSM ar trebui sa fie in mod automat dezactivate de aceasta setare.

“Reduced battery life is often a side effect of major updates, but for some Galaxy S8 and S8+ owners, battery life seems to have been affected in an unusual manner after the Oreo update: The phones have begun draining battery excessively when airplane mode is enabled.”

Samsung Galaxy S8 are parte de plangeri de acest gen inca de prin luna martie, cand a fost lansata actualizarea pentru Android 8 Oreo, deci a trecut destul de mult timp de la raportare si pana in acest moment, fara vreo rezolvare. Este normal pentru Samsung sa nu rezolve foarte rapid problemele clientilor, mai ales ca seria Samsung Galaxy S8 este veche si in general producatorilor Android nu el mai pasa de oamenii care le-au cumparat telefoanele, asa ca europenii afectati vor mai avea de asteptat dupa rezolvari.