Huawei. Noul Produs CLONAT dupa unul al Apple

Huawei. Iata ce produs nou si foarte popular al Apple a fost clonat de catre chinezi si este prezentat ca unul premium pentru clientii interesati.

Huawei flypods

Huawei. Fara vreo retinere, chinezii au mai clonat un produs foarte popular al companiei Apple, dar nu pentru prima oara, ci pentru a doua oara, doar ca de aceasta data au facut-o mult mai bine. In primavara Huawei lansa FreeBuds, o pereche de clone ale AirPods, care nu erau copii 1:1 cu noile casti ale companiei Apple, insa acum brand-ul Honor, detinut tot de catre chinezi, a lansat FlyPods, o pereche de casti care arata ca niste AirPods colorate.

Huawei. Se pare ca existau planuri de a aduce aceste casti pe piata impreuna cu seria MATE 20, insa chinezii au decis sa le vanda doar pentru clientii care cumpara telefoanele din seria Honor. E posibil ca decizia sa fi fost influentata si de faptul ca Honor este un brand vandut in principal in China, unde Apple nu poate da in judecata Huawei pentru ca i-a copiat produsele, deoarce nu prea are cum sa-si protejeze produsele cu legislatia existenta in tara.

Huawei. Noul Produs CLONAT dupa unul al Apple

Huawei flypods 1

Huawei. FlyPods Pro este denumirea acestor casti, ele avand integrat Bluetooth 5.0, rezistenta la apa IP54, optiunea de a controla redarea de muzica, si de a activa asistentul personal YoYo din telefoanele Honor. Castile FlyPods au o baterie interna de 420 mAh integrata de catre Honor, si ar trebui sa ofere autonomie de cam 3 ore, carcasa lor pemitand inclusiv incarcarea wireless, ceva ce Huawei ofera inaintea Apple pentru castile fara fir, de acest gen.

Huawei flypods 2

Huawei. Spre deosebire de AirPods, FlyPods ofera si un sistem de recunoastere vocala care permite deblocarea telefonului folosind vocea, functionalitate oferita de catre cei de la Google in trecut, dar nu si de catre compania Apple. Castile FlyPods clonate de catre Huawei dupa AirPods sunt vandute la pretul de 115 dolari in China, nu foarte departe de AirPods, care costa cam 170 de dolari in SUA, chinezii incercand sa arate ca au produse premium.