Planeta Saturn. EXPLOZIILE INCREDIBILE care au UIMIT si NASA

Planeta Saturn. O serie de explozii incredibile care au uimit pana si cercetatorii de la NASA ofera o explicatie pentru un mister major de pana acum.

Planeta Saturn. EXPLOZIILE INCREDIBILE care au UIMIT si NASA

Planeta Saturn. Cercetatorii de la NASA au descoperit o serie de explozii extrem de importante care ofera o explicatie pentru ceva ce pana acum a fost privit ca un real mister de catre astronomi. Mai exact, pana in prezent cercetatorii de la NASA nu au stiut vreodata cum au fost formate lacurile de luna Titan de langa planeta Saturn, insa se pare ca s-a gasit o explicatie, si ea are legatura cu o serie de explozii care au avut loc acolo.

Planeta Saturn. Luna Titan este a doua cea mai mare din galaxia noastra, iar ea este singurul corp cosmic cunoscut care are lichide pe suprafata sa, ceva ce o face extrem de interesanta pentru cercetatori. Problema este ca aceste lacuri de pe luna Titan de langa planeta Saturn sunt pline de gaz metan, nu de apa, iar cercetatorii sustin ca ele au fost formate in urma unor explozii uriase care au avut loc cu foarte mult timp in urma.

Planeta Saturn. EXPLOZIILE INCREDIBILE care au UIMIT si NASA

Planeta Saturn. Pana acum s-a crezut ca unele dintre lacurile de pe luna Titan au fost formate dupa ce gazul metan lichid a dizolvat suprafata lunii si a creat spatiul in care ele se afla in momentul de fata. Pentru alte lacuri nu s-a putut folosi aceasta explicatie deoarece bazinele erau mult prea abrupte, iar asa s-a gasit explicatia exploziilor care ar fi avut loc pe luna Titan de langa planeta Saturn.

“Misiunea Cassini a descoperit lacuri și mări cuprinzând în mare parte metan în regiunile polare ale Titanului. Este posibil ca lacurile de azot lichid să fi existat în perioadele trecutului Titan în care metanul s-a epuizat fotochimic, lăsând o atmosferă de azot molecular aproape pură și, astfel, temperaturi mult mai reci. Constatăm că morfologia bazinelor cu margini înalte este similară cu cea a craterelor de explozie din interacțiunea magmă-apă de pe Pământ și, prin urmare, propun ca aceste bazine să provină din explozii de vapori aproape de suprafață, mai degrabă decât carstice.”

Planeta Saturn. Exploziile ar fi avut loc dupa ce azot lichid a ajuns pe suprafata din atmosfera lunii, s-ar fi adunat sub suprafata, iar dupa ce temperatura de la suprafata a crezut, el s-a evaporat si a explodat. Asa s-ar fi format unele dintre bazinele in care se regasesc acum lacurile din gaz metan lichid de pe suprafata lunii Titan de langa planeta Saturn, teoria in sine fiind una greu de inteles pentru multi.

Planeta Saturn. Acestea fiind spuse, iata ca pentru aproape orice se poate gasi cate o explicatie, indiferent cat de credibila, sau incredibila, ar putea fi aceasta pentru cercetatorii de la NASA.