Gaura Neagra: Dezvaluire ULUITOARE, ce Se Credea Imposibil

Gaura Neagra sfera

Gaura neagra intra iar in atentia lumii intregi, unul dintre cele mai misterioase obiecte din univers fiind iar in mijlocul discutiilor din cauza unei noi dezvaluiri care ar putea schimba multe pentru intreaga omenire. Mai exact, oamenii de stiinta cred ca anumite elenelte cosmice vizibile langa o gaura neagra ar putea dezvalui pentru omenire posibila existenta a unei civilizatii extraterestre care rezida in apropierea ei, ceva ce pana acum nu a fost crezut ca posibil de catre cercetatori.

Gaura neagra este unul dintre obiectele cosmice care este cel mai greu de observat in univers, iar asta pentru ca nici macar lumina nu poate scapa de forta ei, insa radiatiile emise sunt o metoda prin care ele sunt detectate. Acum oamenii de stiinta spun ca asa-numitele sfere Dyson pot sta la baza unor descoperiri incredibile care ne-ar putea confirma existenta vietii extraterestre in apropierea unor gauri negre, ceva ce nimeni nu credea ca e posibil.

Gaura Neagra: Dezvaluire ULUITOARE, ce Se Credea Imposibil

Gaura neagra poate fi sursa de energie pentru o sfera Dyson, o structura cosmica despre care oamenii de stiinta cred ca ar putea fi capabila pentru a sustine existenta unei civilizatii extraterestre, sau chiar a noastre. Oamenii de stiinta spun ca o asemenea structura ar putea genera o lumina si de pana la 100.000 de ori mai puternica decat cea a soarelui, deci folosind energia produsa de catre o gaura neagra, ea ar putea inlocui cu succes o stea precum soarele.

“În acest studiu, considerăm o sursă de energie a unei civilizații de tip II sau de tip III bine dezvoltată. Au nevoie de o sursă de energie mai puternică decât propriul Soare. Un disc de acumulare, o coroană și jeturi relativiste ar putea fi centrale potențiale pentru o civilizație de tip II. Rezultatele noastre sugerează că pentru o gaură neagră de masă stelară, chiar și la un raport Eddington scăzut, discul de acumulare ar putea oferi de sute de ori mai multă luminozitate decât o stea secvență principală.”

Gaura neagra emite foarte multa energie si radiatii care sunt detectate de catre telescoapele folosite de catre oamenii de stiinta de pe Pamant, insa si sferele Dyson fac acelasi lucru, astfel ca asa pot fi detectate obiectele cosmice. Desigur ca detectarea lor in univers necesita foarte multa observare folosind telescoapele pe care omenirea le are acum la dispozitie, iar cum o gaura neagra e greu de observat, e de asteptat ca si aceste sfere sa fie la fel.

Gaura neagra ramane un obiect care ascunde in continuare foarte multe mistere si e de asteptat ca lucrurile sa nu se schimbe rapid prea curand, insa pana atunci, oamenii de stiinta incearca sa mai descopere si alte secrete.