Samsung si angajatii lor care ar ataca online compania Apple

  Saptamana trecuta v-am spus ca Samsung a fost acuzata, si a recunoscut intr-un final, ca a angajat oameni care sa scrie articole si comentarii negative despre HTC in publicatiile din Taiwan. Cei de la Fortune suspecteaza Samsung de aplicarea unei strategii similare si impotriva companiei Apple, iar acest lucru nu ar fi absolut deloc greu de crezut, avand in vedere rivalitatea dintre cele doua companii si mentalitatea unor oameni din interiorul Samsung. Cei de la Fortune sustin ca un articol publicat duminica pe website-ul lor a fost vizitat de catre “prietenii” Samsung care au incercat sa aduca in prim-plan doar comentariile pozitive lasate de utilizatori.

  Acel articol a avut peste 300 de comentarii si un sistem de comentarii care permite votarea textelor si promovarea celor care au cele mai multe voturi. Cei de la Fortune sustin ca la un moment dat, oamenii platiti de Samsung ar fi intrat pe website-ul lor si ar fi inceput sa acorde voturi pozitive oricarui comentariu favorabil coreenilor, mai apoi acordand voturi negative comentariilor care erau favorabile companiei Apple si voturi pozitive celor care criticau Apple. Ideea era ca in momentul accesarii articolului, comentariile pozitive pentru Samsung si negative pentru Apple sa apara primele, strategia fiind similara cu cea utilizata de Samsung in Taiwan impotriva HTC.

  Au existat multe discutii cu privire la strategia celor de la Samsung de a angaja oameni care sa distruga online reputatia competitorilor sai, acest lucru s-a dovedit a fi adevarat in Taiwan si putem presupune ca Samsung procedeaza la fel pe intregul glob. Desi totul pare real, eu cred ca putine persoane vor fi deranjate de aceasta practica a Samsung si probabil doar unii parteneri ai Samsung vor alege sa nu isi mai asocieze imaginea cu asemenea companii.