Planeta Marte. Omenirea SOCATA, Primele DOVEZI de VIATA

Planeta Marte. Intreaga omenire este uimita de o descoperire socanta facuta de catre cercetatori, iata ce spun acestia despre primele semne de viata.

Planeta Marte. Intreaga omenire a fost uimita de o descoperire foarte importanta facuta de catre cercetatori in ultimele luni, si anuntata saptamana aceasta, ea aducand si mai mult mister pentru aceasta planeta. Mai exact, cercetatorii spun ca gazul metan care este emanat pe planeta Marte nu ar proveni de la vanturile care au erodat rocile si au format actualele forme de relief de pe planeta, el fiind o dovada clara a faptului ca exista viata acolo.

Planeta Marte. Cercetatorii spun ca existenta gazului metan pe corpul ceresc este o dovada clara a faptului ca exista si viata deoarece 90% din cel existent pe pamant a fost produs de microbi si alte organisme. In aceasta idee, cercetatorii sustin ca pe planeta Marte ar exista viata, chiar si la nivel de microorganisme, iar acestea ar genera gazul metan care este eliberat in atmosfera planetei, ceea ce a uimit foarte multi alt cercetatori, si nu numai.

Planeta Marte. Omenirea este UIMITA de o Descoperire SOCANTA

Planeta Marte. Omenirea este UIMITA de o Descoperire SOCANTA gaz metan
Explicatii privind sursele gazului metan de pe planeta Marte.

Planeta Marte. Robotul Curiosity al NASA este cel care a detectat diverse eliberari de gaz metan de-a lungul anilor, iar deocamdata cercetatorii nu pot spune cu certitudine faptul ca el este de natura biologica. Exista posibilitatea ca gazul metan produs pe planeta Marte sa fie de natura abiologica, dar teoria predominanta este ca provine de la diverse forme de viata, asa cum se intampla si pe pamant, insa trebuie descoperite si dovezi ale acestui lucru.

“Oamenii de știință nu știu ce produce acest metan sau de unde vine exact. Dar sunt dornici să afle, deoarece gazul este un posibil semn de viață. Peste 90% din metanul din aerul Pământului, de exemplu, a fost produs de microbi și alte organisme.”

Planeta Marte. Legatura dintre gazul metan si formele de viata va fi facuta in urmatorii ani multumita robotului Curiosity, dar si a altuia care urmeaza sa fie trimis acolo de catre NASA chiar in cursul anului viitor. Acesta va fi mult mai performant, si va fi capabil sa detecteze mult mai bine orice fel de forme de viata ar exista pe planeta Marte, dar si sursele de gaz metan, astfel ca ne asteapta o varietate de informatii foarte interesante.

Planeta Marte. sursa de atatea si atatea speculatii, corpul ceresc are foarte multe secrete pe care inca nu ni le-a dezvaluit, insa cercetatorii cauta in continuare sa descopere orice pot.