Prima Pagina Telekom Telekom – Rezultatele Financiare pentru T2 2017

Telekom – Rezultatele Financiare pentru T2 2017

Telekom a anuntat astazi rezultatele financiare pentru T2 2017, operatorul de telefonie mobila inregistrand venituri serioase in acest trimestru fiscal. Mai exact, conform celor de la Telekom, in T2 2017 s-au inregistrat incasari de 235.5 milioane de euro de la cele doua dizivii ale operatorului telecom, veniturile fiind foarte apropiate de cele ale Orange, dar mult mai bune decat cele ale Vodafone, in aceeasi perioada.

Telekom a inregistrat incasari mai mari cu 1.4% pentru Telekom Romania Communications si incasari cu 3.3% mai mici pentru Telekom Romania Mobile Communications. Prima este divizia de servicii fixe a celor de la Telekom, in timp ce a doua este divizia cu servicii mobile, aceasta din urma “suferind in continuare” de pe urma concurentei facute de catre Orange, Vodafone si in special Digi Mobil.

Telekom a inregistrat in primele sase luni incasari de 295 de milioane de euro pentru divizia de servicii fixe, aceste afiind cu 3% mai mari decat in primele 6 luni ale anului trecut. Divizia de servicii fixe a Telekom este cea mai “sanatoasa” din intreaga companie, ea sustinand practic prin crestere si divizia mobila, care trece printr-o perioada foarte proasta de cateva trimestrei fiscale incoace.

Telekom – rezultatele financiare pentru T2 2017

Telekom are in divizia fixa 1.47 milioane de clienti ai serviciilor TV, 1.185 de clienti ai serviciilor broadband si 2.11 milioane de clienti ai utilizatorilor voce, pentru un total de 4.765 milioane de clienti. Trecem acum la diviza mobila a celor de la Telekom, aceasta fiind “oaia neagra a operatorului telecom”, veniturile sale fiind in scadere cu 13.3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 106.5 milioane de euro, scaderea fiind de 38 milioane de euro fata de T1 2017.

Telekom a pierdut si foarte multi clienti, 4.84 milioane de persoane mai folosind acum serviciile operatorului, cu 13.3% mai putini fata de T2 2017, exodul continuand fara limite. In ciuda faptului ca Telekom agaseaza oamenii cu telefoane pentru a le “promova” ofertele, divizia mobila continua sa piarda clienti cu sutele de mii, in ultimele 3 luni plecand aproape 160.000 de clienti de la operator.

Telekom este practic formata dintr-o divizie cu servicii fixe care este foarte sanatoasa si o divizie mobila care are o rana adanca a carei sangerare nu pare sa poata fi oprita. Germanii de la Deutsche Telekom sunt cu siguranta nemultumiti de problemele pe care le are divizia mobila a Telekom, iar schimbarile de management nu par sa aduca absolut nimic bun, dar asta pentru ca serviciile raman proaste.

Telekom va continua sa piarda foarte multi clienti pentru ca in comparatie cu Digi Mobil nu prea are beneficii pentru clienti, dar are preturi mai mari.

telekom rezultatele financiare t2 2017