ANPC a AMENDAT FoodPanda, Takeaway, Glovo, iata NEREGULILE Descoperite

ANPC a decis sa amendeze FoodPanda, Takeaway, Glovo in urma plangerilor clientilor, iata ce nereguli au fost descoperite de catre autoritati la verificarile facute.

ANPC AMENDAT FoodPanda Takeaway Glovo NEREGULILE

ANPC a amendat platformele pentru comenzi online FoodPanda, Takeaway, Glovo, pentru o serie de nereguli care au fost in luna noiembrie de catre inspectorii autoritatilor, insa vorbim despre valori moderate raportate la incasarile companiilor. Cei de la ANPC au amendat FoodPanda, Takeaway, Glovo, cu pana la 15.000 de LEI fiecare, plus avertismente, si vorbim aici despre o masura care pana acum nu a mai fost luata de catre autoritatile din Romania.

ANPC a luat decizia de a controla FoodPanda, Takeaway, Glovo, in urma unor reclamatii care au fost depusa de catre clienti ai platformelor de comenzi de mancare online, si neregulile descoperite trebuie sa fie cunoscute de toata lumea. ANPC a descoperit ca in cazul unora dintre comenzile facute pentru FoodPanda, Takeaway, Glovo nu s-a facut livrarea, ori nu s-au acordat discount-urile promise de catre restaurante/platforme, ori ingredientele nu au fost cele promovate.

ANPC a AMENDAT FoodPanda, Takeaway, Glovo, iata NEREGULILE Descoperite

ANPC a descoperit deasemenea pentru Foodpanda si Glovo nu ofera genti de transport care sa ofere o termoizolare eficienta intre produsele calde si reci fara a se efectua transfer de caldura, sau pierdere de caldura. In cazul tuturor celor trei platforme cei de la ANPC au descoperit ca igienizarea gentilor de transport era facuta in mod ineficient cu servetele umede, alcool sanitar, spalare in cada angajatului, sau alte metode care nu ofera o curatare completa.

“În cazul operatorilor economici SC Glovoappro SRL şi SC Food Panda SRL, s-a dispus măsura de refacere a serviciului de preluare produse prin implementarea unei proceduri care să prevadă modalităţile de sigilare a ambalajelor produselor alimentare livrate, precum şi implementarea unei proceduri de igienizare a genţilor termoizolante în conformitate cu art. 15(1) din OG21/92 modificată. Totodată, în conformitate cu art.15(1) din OG21/1992 modificată, pentru operatorul economic Hellohungry s-a dispus măsura de refacere a serviciului de preluare produse prin implementarea unei proceduri care să prevadă modalităţile de sigilare a ambalajelor produselor alimentare livrate.”

ANPC a descoperit deasemenea si ca FoodPanda, Takeaway, Glovo, nu au vreo procedura care sa impuna sigilarea in vreo modalitate a alimentelor care sunt livrate, ceea ce desigur ca este contrar legii. Unele restaurante fac asta cand livreaza mancarea prin FoodPanda, Takeaway, Glovo, altele cand o livreaza separat, insa platformele in sine nu impun vreo procedura de acest gen, iar cei de la ANPC le-au sanctionat pentru acest mod de lucru.

ANPC face pentru prima oara, daca nu ma insel, un asemenea control pentru FoodPanda, Takeaway, Glovo, iar ceea ce au descoperit ei este cunoscut multor clienti de foarte multa vreme, dar cam asa lucreaza toata lumea.

2 COMENTARII