Orange: Servicii convergente fix-mobil si peste 40% cota de piata in Romania

Orange Romania a organizat o conferinta de presa in cursul acestei zile pentru a prezenta oficial noii membri ai echipei de conducere, tranzitia oficiala intre posturi fiind programata pentru inceputul saptamanii viitoare, operatorul avand trei noi membri in echipa executiva.

Liudmila Climoc este noul CEO al Orange Romania, ea inlocuindu-l pe Jean-Francois Fallacher care va prelua functia de CEO al Orange Polonia incepand de saptamana viitoare.

Liudmila Climoc este momentan CEO al Orange Moldova si are o experienta de 19 ani in telecomunicatii, iar dupa 7 ani de conducere a subsidiarei moldovene a Orange, ea va prelua conducerea subsidiarei romanesti, lider pe piata din Romania.

La conferinta a fost prezent si Gervais Pellissier, directorul executiv al grupului Orange si responsabil pentru operatiunile grupului pe intregul continent european, el dezvaluind cateva dintre surprizele pe care operatorul le are pregatite pentru noi in 2016.

Anul convergentei fix-mobil

echipa noua Orange Romania

Conform celor de la Orange, cuvantul de ordine in anul 2016 este convergenta, operatorul intentionand sa lanseze anul acesta oferte fix-mobil pentru proprii clienti, parteneriatul cu Telekom oferindu-i posibilitatea de a isi extinde operatiunile.

Convergenta inseamna oferirea de pachete complete de telefonie mobila, telefonie fixa, internet mobil, internet fix si televiziune, Orange folosindu-se de propria infrastructura, dar si de cea a Telekom pentru a isi realiza planurile.

In baza acestor initiative, Orange va lansa servicii convergente fix-mobil in cateva orase din tara in urmatoarele saptamani si vorbim despre internet fix de viteze de pana la 1 Gbps, oferte de telefonie fixa si cel mai probabil oferte de televiziune prin cablu.

Peste 40% din piata si 300.000 de abonati Orange TV

Gervais_Pellissier

Gervais Pellissier a confirmat in cursul acestei zile ca Orange Romania are peste 40% din piata locala de telefonie mobila, operatorul fiind cu mult in fata competitorilor directi, directorul grupului Orange afirmand totusi ca patru operatori pentru o piata atat de mica este prea mult.

In ceea ce priveste Orange TV, inainte de a prelua functia de CEO al Orange Moldova, Julien Duccaroz a confirmat faptul ca platforma are peste 300.000 de abonati in Romania, o cifra laudabila avand in vedere ca vorbim doar despre televiziune prin satelit.

Incepand de anul acesta, cei de la Orange vor incerca sa-si fidelizeze si mai mult baza de clienti cu oferte convergente fix-mobil, scopul fiind ca orice casa in care exista unul sau doua servicii Orange sa aiba toata gama de servicii a operatorului de telefonie mobila.

Liudmila.Climoc

Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România

Cu o experiență de 19 ani în telecomunicații, Liudmila Climoc este Chief Executive Officer al Orange Romania începând cu data de 1 mai 2016, după 7 ani în același rol în cadrul subsidiarei din Moldova. Sub conducerea sa, Orange Moldova și-a dublat baza de clienți la peste 2.6 milioane, consolidând poziția de lider a companiei,cu un market share de 57% în sectorul de telecomunicații mobile.

Liudmila Climoc s-a alăturat Orange Moldova în 1998, unde a deținut o serie de roluri de management în cadrul departamentului comercial. În 2008, Liudmila a fost promovată din poziția de Chief Sales Officer în cea de Chief Executive Officer.

Liudmila este un suporter pasionat al noilor tehnologii de comunicare și o susținătoare constantă a inovației și a procesului de digitalizare, care deservesc atât societatea ca întreg, cât și consumatorii prin produsele și serviciile menite să îi conecteze la ceea ce este important pentru ei. La Orange Moldova, ea a implementat două premiere la nivel de industrie, mai precis, serviciile HD Voice și HD Voice Internațional pentru mobil, înainte ca acestea să fie adoptate la scară largă în Europa.

Valorificând experiența echipei locale, Grupul Orange a pilotat implementarea rețelei 4G în anul 2011, Orange Moldova fiind printre primele țări din regiune care au oferit servicii noi de generație LTE către consumatorii săi, începând cu anul 2012.

Liudmila Climoc are o diplomă în inginerie de la Universitatea Tehnică din Moldova, alături de un program de Executive MBA ProEra/ Moldova în perioada 2011– 2013.

Experiența sa și implicarea sa în susținerea programelor pentru un business responsabil social a dus la crearea Fundației Orange Moldova (2009), unde a avut calitatea de membru al Consiliului Director.